ניהול שרשרת אספקה

ניהול שרשרת אספקה

כל מוצר אותו אנו רוכשים עובר תהליך ארוך עד אשר הוא מגיע אלינו ועד לנקודה בה אנו משתמשים בו. כמובן שקודם כל ולפני הכל יש צורך לייצר אותו מחומר הגלם, לאחר מכן להעביר אותו אל המקום שיספק אותו, כשלבסוף הוא כמובן אמור להגיע אל הלקוח.

הגורם המשמעותי בניהול שרשרת האספקה

תהליך זה נקרא ניהול שרשרת אספקה, כשמטרתו העיקרית של התהליך הוא כאמור להפוך חומר גלם למוצר שמשווק אל הלקוח הזקוק לו. כל עסק וכל חברה מציגים את אותו התהליך, כל מקום כמובן עם שינויים מינוריים כאלה ואחרים שרלוונטיים אליו אך בשורה התחתונה, התוצאה אמורה להיות זהה אצל כולם. יחד עם זאת, לא רק שישנו צורך של העברת המוצר ללקוח, אלא יש צורך גם במעקב על הסחורה שנכנסת ויוצאת מהעסק. חלק מרכזי בתהליך ניהול שרשרת האספקה הוא שכל חנות למשל יודעת מהם המוצרים היותר מבוקשים בקרב הלקוחות ובכלל, מהם המוצרים אותם היא צריכה לחדש במלאי. לכן, חלק בלתי נפרד מניהול שרשרת האספקה ועל מנת שהיא תתנהל היטב, הוא ארגון נכון של המלאי ומעקב אחר המוצרים שנמכרים ואחר אלו שעוד נותרו בחנות.

מהי התרומה של סורק ברקוד לניהול המלאי

על מנת לעשות את זה בצורה הטובה ביותר, חשוב שיהיה סורק ברקוד בהישג יד. מלבד העובדה הפשוטה שסורק הברקוד סורק את הקוד המוטבע על כל מוצר ויכול להציג בפנינו את מחירו, מה שמוביל לשירות מהיר וללקוחות מרוצים, סורד ברקוד גם יכול להעניק לו שירות בדומה למסופון, ולהציג בפנינו את הנתונים של מספר המוצרים אותם אנו מחזיקים במלאי. כפי שיש מערכת CRM שדואגת לנו לדעת כל דבר רלוונטי על כל לקוח ולקוח, כך סורק הברקוד עוזר לנו לדעת כל דבר רלוונטי על כל מוצר אותו אנו מחזיקים במלאי, ובעיקר מהי הכמות שנותרה לנו בעסק, על מנת שנוכל לדעת האם יש צורך בהבאת סחורה חדשה או שמא נוכל להסתפק כרגע בזו שיש לנו במקום.

מהי מערכת CRM ומה חשיבותה

לא בכדי הוזכרה קודם לכן מערכת CRM. מדובר במערכת חשובה מאין כמוה כשמדובר בעסק שעובד מול לקוחות, ומעוניין לתחזק ולשמר את הקשר מולם. כפי שסורק הברקוד הוא חלק בלתי נפרד בתהליך ניהול שרשרת האספקה, כך מערכת     Microsoft CRM היא חלק בלתי נפרד בתהליך ההתנהלות מול הלקוח. ברגע שהחברה או העסק משתמשים במערכת זו, הם יוכלו לדעת בלא שום בעיה מהן העדפות הלקוח, מהם המוצרים בהם הוא מעוניין בהתאם למוצרים אותם הוא קנה במרוצת הזמן, כיצד הוא מעדיף לקבל את השירות שלו (למשל פרונטלי או טלפוני), ואפילו באיזה אמצעי הוא מעדיף לשלם, מזומן או דווקא אשראי. בעקבות כל הידע הנצבר על כל לקוח, חווית הקניה שלו הופכת להיות חוויה חיובית הרבה יותר, מה שמגדיל את הסיכויים להפוך את הלקוח ללקוח מרוצה ולא פחות חשוב, ללקוח חוזר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם:
טלפון:
דוא”ל:
מאשר\ת קבלת דיוור אלקטרוני
iDnext  בע"מ, רח' נץ 3א' רמת גן, 52586  טל' 03-6120385, פקס 03-6120384 דוא”ל info@idnext.co.il