טיפים לספירת מלאי יעילה

 

מדוע חשוב סדר וארגון בבית העסק ? וכיצד ניהול מלאי בצורה חדישה וממוחשבת מקל ועוזר במעקב אחר סחורות ומוצרים ? אם הנכם בעלי עסק וותיקים המנהלים עסק קיים או שמא הנכם נמצאים בשלבי פתיחת עסק חדש, ואתם מעוניינים להפוך את העסק שלכם למקצועי, מסודר ומאורגן לשם תפקוד ראוי, התנהלות תקינה וכמובן להצלחה... חשוב שתקראו את המאמר הבא !

 

סדר וארגון בבית העסק על ידי ניהול מלאי ממוחשב 


עסק מקצועי אשר בעליו שואפים להצלחה ומכירות גבוהות בתחומו, חייב להתנהל באופן מאורגן ומסודר, הן לשם הצלחת העבודה המקצועית של עובדיו ומנהליו, והן לשם מעקב ראוי ומסודר אחר סחורות ומוצרים קיימים, חדשים ומוצרים שנמכרו.שהרי כולנו יודעים ומבינים כי עסק נקי, מסודר ומאורגן באופן מקצועי הינו עסק שנעים לעבוד בו וכמובן שנעים לרכוש ממנו ולהתנהל מולו.מלבד לכך, חשוב לציין כי השמירה על סדר וארגון ממוספר וממוחשב בבית העסק הם המאפשרים מעקב מקצועי על כמויות, הזמנות ומשלוחים, כך שלא תפסידו כסף ותקציבים מיותרים על סחורה שנעלמה, אבדה או חסרה.לשם כך, הבחירה של בעלי כל עסק בהכנסת מחשוב ייעודי המשמש לניהול מלאי מקצועי היא אשר תוביל לכדי התנהלות ראויה ושמירה על :

פיקוח סחורות
פיקוח חשבונאי
ניהול מלאי תקין
שיווק מאורגן 
מניעת הפסדים כלכליים
צמצום זמנים 
חסכון במשאבי אנוש יקרים
 

את מערכות ניהול המלאי הממוחשבות ניתן לשכור או לרכוש מספקים מורשים בתחום אשר יגיעו עד לבית העסק לשם הבנת המערכת והכירות מקצועית עם הפונקציות הקיימות בה, ויבצעו עמכם ספירה לדוגמא.

 

ניהול נכון של ספירת מלאי באמצעות מסופונים... איך עושים זאת ?

 

התנהלות נכונה וראויה בפעולת ספירת מלאי מקצועית ונוחה המתבצעת על ידי שימוש במסופונים מתנהלת כך :

סריקת מק"ט – העובד סורק את המק"ט המודבק על פני המוצר לתוך המסופון (מק"ט מוכר חלקנו גם כברקוד).
הזנת כמות מוצרים – בשלב זה מתקבל מספר המוצרים הקיימים במסופון.
העברת נתונים – המדע הרלוונטי עובר הישר מהמסופון אל תוכנת ניהול המלאי.
בדיקת נתונים – לאחר שהועברו כל הנתונים החדשים מהמסופון למערכת ניהול המלאי הממוחשבת, יכולים העובדים\ בעלי העסק או האחראיים על סחורות לקיים השוואה נכונה אל מול הזמנות, מכירות וחוסרים אשר נמצאו במלאי. 

 


כיום ניתן לראות כי עסקים רבים בוחרים לנהל את המחלקה החשובה ביותר בעסק (מחלקת ניהול מלאי) בעזרת מחשוב ייחודי ותוכנות לניהול מלאי.החל מניהול מלאי בעסקים גדולים ונרחבים וכלה בניהול מלאי בעסקים קטנים ובינוניים, כיום כל מי שמעוניין בעבודה מקצועית ונכונה בוחר בשיטה מתקדמת זו אשר מובילה להצלחה מרבית וארגון מתבקש ! לדוגמא : ניהול מלאי בבית דפוס – ניהול מלאי בעסק מסוג זה הוא אינו פשוט כלל (בשל החומרים השונים, המוצרים הרבים והתוצרים המגוונים.על כן, כל בית דפוס אשר מעוניין להתנהל נכונה ולהתפתח באופן מקצועי וראוי חייב! לשלב תוכנות ועזרים לניהול מלאי ממוחשב. 

מחפשים פתורונות ברקוד מתקדמים ? צרו קשר וקבלו פרטים נוספים והצעת מחיר משתלמת במיוחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם:
טלפון:
דוא”ל:
מאשר\ת קבלת דיוור אלקטרוני
iDnext בע"מ, רח' פריימן 20, ראשון לציון, טל' 03-9542000, נייד 050-8777133, דוא”ל sales@dimex.co.il uzi@dimex.co.il