ספירת המלאי בפתח? אפשר גם אחרת

כל שנה זה קורה וכל שנה בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם "מופתעים" מחדש ועושים הכל ברגע האחרון: ספירת מלאי. ההמנעות ודחיית תהליך ספירת המלאי עשוי להיות מובן אם לא עושים אותו נכון או בעזרת הכלים או הצוות המתאימים. אבל אפשר גם אחרת.

 

כל בעל עסק יודע שעם הגיעו לסוף שנת הכספים, עליו להיערך לספירת מלאי בעסק. בעלי עסקים רבים חרדים מסוף השנה ומהמחשבה על ה"בלגן" הכרוך בכך - הנבירה במחסנים, מעבר על כלל שטח העסק והפריטים בו, הקצאת צוות גדול של עובדים, ההפסד הכספי הנגרם מאבדן יום עבודה או יותר והשקעת כל משאבי העסק לטובת העניין. בינינו? הם צודקים.

ספירת מלאי בעסק אינה תהליך פשוט, ויש לבצע אותו בצורה מוקפדת, עניינית ומקצועית, אחרת עלול העסק להקלע לבעיות מול הגורמים המדווחים, כמו גם בעיות של בלאי, שיבוש בסדר תחזוקת מלאים, הוצאה למכירה וכדומה. אז מה עושים?

 

למה לעבוד לבד (ולסבול) אם אפשר להיעזר במקצוענים?

אחת הדרכים המוצלחות ביותר לערוך ספירת מלאי מוצלחת, היא להיעזר בגורמים חיצוניים האמונים על הספירה, מבלי לפגוע בקצב ובשטף העבודה של העסק. ספירת מלאי יכולה להתבצע באופן ידני מלא, על ידי צוות העובדים של העסק, או באופן ממוחשב באמצעות מכשירים ייעודיים - מסופונים, מחשבים ניידים, קורא ברקוד, משקלים אלקטרוניים ועוד.

בכל אחת משיטות הספירה, ניתן להיעזר בשירותי מיקור חוץ לייעול התהליך:

ספירת מלאי ידנית - במקום "לבזבז" את כוח האדם של העסק לאורך ימי ספירת המלאי, ניתן לשכור צוות מיקור חוץ מיומן וייעודי אשר מבצע את ספירת המלאי בעסק שלך. כך, העסק ממשיך להתנהל כסדרו, ומרבית העובדים ממשיכים במילוי תפקידם הקבוע - משך זמן ספירת המלאי (והשבתת הפעילות בעסק) מתקצר, ובעל העסק יכול בהחלט לחסוך תשלום על שעות נוספות לעובדים ואת הירידה בתפוקת העבודה שלהם לאחר הספירה המפרכת. באמצעות הספירה במיקור חוץ - ניתן להמשיך לספק סחורות מרגע סיום ספירת המלאי וכך לא לפגוע בתוצאות המכר.

 

ספירת מלאי ממוחשבת - על מנת לייעל את התהליך ולזרז את משך זמן ספירת המלאי, ניתן להיעזר, בקלות רבה, במכשור מתאים הקורא את נתוני המלאי ומעביר אותם ישירות אל תוכנת ניהול ייעודית לספירת המלאי. לאחר מעבר על הדוחות ובקרה - הם מועברים ישירות אל הקופה הרושמת / ממוחשבת, אל תוכנת המלאי (אם קיימת בעסק) או אל כל ממשק אחר הקיים בעסק.
עליכם, כבעלי העסק, לחשב את עלות מהלך אאוטסורסינג כזה, אל מול התועלת שלו - המשך הפעילות השוטפת של העסק והמשך תפעול רגיל וריווחי. ברוב בתי העסק, מתברר כי מיקור החוץ בספירות מלאי תורם מאד לחברה, הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט המורלי של העובדים, שניהם מדדים קריטיים להצלחת עסק.

 

נקסטליין מבית איידינקסט - המקצוענים בספירות המלאי

 

מזה כעשור פועלת בשוק חברת נקסטליין המעניקה פתרונות שונים ומגוונים לספירות מלאי ומצאי בעסקים:

  1. ייעוץ לדרכי ביצוע ספירת מלאי במחסנים גדולים, מרכזים לוגיסטיים, רשתות קמעונאיות, חנויות גדולות וכדומה
  2. אספקת מחשוב ייעודי לספירות מלאי בעסקים השלבים תוכנות ייעודיות לספירת מלאי המתממשקות עם תוכנות המלאי הקיימות בעסק
  3. אספקת כוח אדם מיומן ומקצועי לצורך ספירת מלאי

 

השירות המקצועיות והטכנולוגיה המתקדמת של שירותי נקסטליין, מביאה אליה עוד ועוד לקוחות, גדולים ובינוניים, אשר רואים בספירת מלאי יעילה ומדוייקת ערך חשוב, אך אינם רוצים לפגוע בקצב העבודה של העסק. החברה מציעה חבילה מושלמת של פתרונות בתחום הספירות החל מהשכרת המסופונים (ציוד הספירה), פיתוח עצמי של התוכנות והממשקים וההתאמות לצורכי הלקוחות, מכירת מערכות לספירה עצמית והשכרת ציוד ללקוחות שמעוניינים לבצע את הספירה בעצמם כולל הדרכה ותמיכה מקצועית מחברה עם ניסיון עצמי רב בתחום, ביצוע ספירות ע"י צוותים מיומנים עם מערך תפעולי ניהולי רחב בפריסה ארצית. הניסיון והמגוון שלנו הוא היתרון שלך. 

 

התאמה מושלמת לכל עסק - גם לעסק שלך

ספירת מלאי יעילה ומדוייקת, מעניקה לעסק, בנוסף לדיווח השנתי, אף ניהול מלאי אפקטיבי, התארגנות יעילה בעיתוד המלאי, מציאת מלאים חסרים וסידור יעיל שלו במחסנים ובשטחי הממכר. לנקסטליין נסיון רב בתחום ספירות המלאי, וכל ייעוץ או אספקת שירותים ומכשירים נעשה בהתאם לתנאי ספירת המלאי הנהוגים באותו תחום. בין אם מדובר במרלו"ג, מרכז קמעונאי, חנות בודדת, מחסן או כל עסק אחר, אנו יודעים לבצע ספירת מלאי, עיתוד מלאי וספירת מצאי, בהתאם לתחום העיסוק האמור. בעל עסק, אל תתן לספירת המלאי להטריד אותך או לשבש את שגרת העבודה של המועסקים בעסק שלך. עזרה ממיקור חוץ היא התשובה לשמירה מקסימלית על שגרת העסק, גם בימים של ספירת מלאי. נקסטליין מבית איידינקסט תמיד לרשותך.

צרו קשר עוד היום עם המומחים של נקסטליין והשאירו את הדאגה לספירת מלאי מאחוריכם.

 

אפשר גם אחרת - שלחו אלינו את הפרטים שלכם בתחתית העמוד ונציג מטעמנו יחזור אליכם במהרה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם
שם:
טלפון:
דוא”ל:
מאשר\ת קבלת דיוור אלקטרוני
iDnext  בע"מ, רח' נץ 3א' רמת גן, 52586  טל' 03-6120385, פקס 03-6120384 דוא”ל info@idnext.co.il